Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Καϊμακόγλου: Όταν σου κάνει πρόταση ο πεντάστερος Παναθηναϊκός δεν λες όχι…

Έτοιμος να σηκώσει κούπες με τον Παναθηναϊκό δήλωσε ο Κώστας Καμαϊκόγλου.
Καϊμακόγλου: Όταν σου κάνει πρόταση ο πεντάστερος Παναθηναϊκός δεν λες όχι…
Ο Έλληνας φόργουοντ, σε συνέντευξή του στο «Παναθηναϊκό Τριφύλλι», αναφέρθηκε στην πρόκληση του Παναθηναϊκού, στο πώς είπε το «ναι» στη νέα πρόκληση της καριέρας του, ενώ δήλωσε έτοιμος να μείνει κι εκτός δωδεκάδας αν χρειαστεί.

Αναλυτικά η συνέντευξη:

Φανταζόσουν ποτέ, όταν ξεκινούσες να παίζεις μπάσκετ ότι θα φορέσεις κάποια στιγμή την φανέλα μίας ομάδας που έχει πέντε Ευρωπαϊκα;

«Δεν φανταζόμουν ποτέ κάτι συγκεκριμένο, ονειρευόμουν απλά να παίξω μπάσκετ σε πολύ υψηλό επίπεδο. Πάντα μου άρεσε να παίζω και όταν άρχισα να βλέπω ότι ήμουν καλά, ήθελα να προσπαθώ περισσότερο για να φτάσω ακόμα πιο ψηλά». 

Η μεταγραφή στον Παναθηναϊκό πως προέκυψε; Εννοώντας το ενδιαφέρον και τις κινήσεις που έγιναν…

«Το ενδιαφέρον από τον Παναθηναϊκό έχει αρχίσει εδώ και περίπου δύο χρόνια. Αλλά πάντα ήταν κάτι που χαλούσε την μεταγραφή. Το προηγούμενο καλοκαίρι ο Παναθηναϊκός δεν ήθελε να μπει σε διαδικασία να σπάσει το συμβόλαιο μου, ενώ αργότερα όταν τραυματίστηκε ο Τσαρτσαρής και με κάλεσαν να καλύψω την θέση, δεν ταίριαζε σε μένα γιατί θα έπαιζα μόνο στην Ευρωλίγκα. Αυτό το καλοκαίρι, μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο τελείωσαν όλα. Όταν σου κάνει πρόταση ο πεντάστερος Παναθηναϊκός δεν μπαίνεις σε διαπραγματεύσεις. Εγώ είπα κατευθείαν το 'ναι'».

Φοβήθηκες κάποια στιγμή ότι δεν θα παίζεις πολύ τώρα που ήρθες στον Παναθηναϊκό;

«Πάντα υπήρχε ο ενδοιασμός του ότι πάω σε μία ομάδα όπου δεν θα παίζω πολύ. Αλλά από το να πάω σε μία χαμηλότερη ομάδα με μεγαλύτερο ρόλο, το προτιμώ. Είμαι έτοιμος ακόμα και να μείνω εκτός δωδεκάδας. Πρέπει να είσαι έτοιμος σε μία τέτοια ομάδα να παίξεις ακόμα και ένα λεπτό, αλλά να δώσεις τον καλύτερο σου εαυτό. Εξάλλου και στο Μαρούσι στην αρχή ποτέ δεν είχα τόσο ενεργό ρόλο».

Μελετώντας κάποιος το παιχνίδι σου, δεν είναι εύκολο να καταλάβει τι σου αρέσει περισσότερο; Να παίζεις σαν «κοντό τεσσάρι» ή σαν δυναμικό «τριάρι».

«Μου αρέσει σίγουρα περισσότερο να είμαι ένα «κοντό» τεσσάρι. Αυτό έχω μάθει να κάνω τόσα χρόνια. Το να παίξω στην περιφέρεια είναι κάτι που μπορώ να κάνω υπό συνθήκες, αλλά θα κάνω ότι μου ζητηθεί. Το να παίζω περισσότερο πάντως σαν «τριάρι» ίσως και να είναι η πιο δύσκολη προσαρμογή μου στον Παναθηναϊκό».

Υπάρχουν κάποιοι προσωπικοί στόχοι για αυτή τη σεζόν πριν τους ευνόητους ομαδικούς;

«Δεν υπάρχουν ειδικοί προσωπικοί στόχοι. Όπως είπα και στην βράβευση μου από τον ΕΣΑΚΕ, πλέον είναι καιρός να αφήσω κατά μέρους τους προσωπικούς τίτλους και να πάρω ομαδικούς. Γιατί στο τέλος της καριέρας σου, αυτό είναι που μένει. Για μένα θέλω πρώτα από όλα να παραμείνω υγιής και μετά να καθιερωθώ». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου