Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Αφιέρωμα 'El Pais' σε Σισέ: «Το καπρίτσιο του Πατέρα». «Ζει στα άκρα», λέει ο Βαλβέρδε

Ένα αφιέρωμα στη ζωή και την καριέρα τού Τζιμπρίλ Σισέ φιλοξενεί η ισπανική εφημερίδα 'El Pais', με αφορμή τη βραδινή αναμέτρηση του Παναθηναϊκού εναντίον τής Μπαρτσελόνα.
Αφιέρωμα 'El Pais' σε Σισέ: «Το καπρίτσιο του Πατέρα». «Ζει στα άκρα», λέει ο Βαλβέρδε
«Ο Σισέ έζησε 'πάνω' και 'κάτω' πριν θριαμβεύσει στον Παναθηναϊκό, με τον οποίο αντιμετωπίζει απόψε την Μπαρτσελόνα. "Ο Σισέ είναι το καπρίτσιο μου" λέει περήφανα ο Νίκος Πατέρας, ο Έλληνας δισεκατομμυριούχος πρόεδρος της ομάδας», σχολιάζει αρχικά ο συντάκτης και στη συνέχεια αναφέρει ότι ο Γάλλος σταρ είναι χαμογελαστός κάθε μέρα πηγαίνοντας στην προπόνηση, λόγω του ότι είναιχαρούμενος στην Ελλάδα.

«"Θα γίνει κάποιος στο ποδόσφαιρο με εμένα" έλεγε τότε ο θρυλικός Γκι Ρου στην Οσέρ και δεν έκανε λάθος για τον Σισέ. Ο οποίος έτρεχε τα 100 μέτρα σε 11 δευτερόλεπτα», συμπληρώνει στη συνέχεια το ρεπορτάζ, στο οποίο υπάρχει αναφορά και από την άφιξη του 29χρονου στράικερ στη χώρα μας: «"Είναι τρελό", είπε όταν έφτασε στο αεροδρόμιο 'Ελευθέριος Βενιζέλος', παρουσία 7.000 φιλάθλων με σημαίες του τριφυλλιού και της Γαλλίας».

Βαλβέρδε για Σισέ

Στο ίδιο δημοσίευμα υπάρχουν δηλώσεις και του προπονητή τού ΟλυμπιακούΕρνέστο Βαλβερδε, ο οποίος σημειώνει για τον Σισέ: «Του αρέσει να ζει στα άκρα. Είναι γρήγορος και το ίδιο καλός με την μπάλα στα πόδια αλλά και στο κεφάλι».

Τέλος, υπάρχουν δηλώσεις και του ίδιου του παίκτη, στις οποίες σχολιάζει ότι είναι ένας από τους οπαδούς τής ομάδας. «Δεν είμαι μόνο ένας παίκτης του Παναθηναϊκού, αλλά είμαι μόνο ένας από τους εξαιρετικούς του οπαδούς. Η Μπαρτσελόνα είναι μία από τις καλύτερες αντιπάλους που έχω αντιμετωπίσει στην καριέρα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου