Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Θα επιστρέψει ενισχυμένος ο Πατέρας

Την βεβαιότητα του πως ο Νικόλας Πατέρας θα επιστρέψει και μάλιστα ενισχυμένος μετοχικά στην προεδρία της ΠΑΕ Παναθηναϊκός εξέφρασε ο Μάνος Μαυροκουκουλάκης. Ο παράγοντας του «τριφυλλιού» μίλησε στον «NovaSports Fm 94,6» και εκτός ααπό τον πρώην, πλέον, πρόεδρο της ΠΑΕ άσκησε ανοικτό παράθυρο επιστροφής και για τον Ανδρέα Βγενόπουλο.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσαν:

Για την επιστολή Βγενόπουλου περί αποχώρησης: «Ήταν σε δύσκολη θέση ο Βγενόπουλος, το περασμένο καλοκαίρι εκδόθηκαν επιστολές και ανακοινώσεις, ενώ έγινε και σκληρή κριτική ένθεν κι ένθεν. Γι αυτό τώρα η ανακοίνωση δεν ήταν λεπτομερής, λαμβάνοντας υπ΄ όψιν τις άσχημες κριτικές. Για να αποφύγει τις λέξεις τύπου προδοσία, δεν έγραψε κάτι αναλυτικότερο στην επιστολή του».

Για την αγάπη του Ανδρέα Βγενόπουλου προς τον Παναθηναϊκό: «Τα παναθηναϊκά αισθήματά του δεν τίθενται εν αμφιβόλω, δεν συζητούνται, είναι πολύ κύριος, οξυδερκής και έχει καλή ανατροφή. Έβαλε 20-23 εκατομμύρια ευρώ, έχει στεναχωρηθεί πολύ και έχει φάει λάσπη απ΄ όλες τις κατευθύνσεις. Εγώ είμαι το 1/4 μπροστά του».

Για την απόσυρση και του κύριου Κουλούρη: «Δεν θέλει να εκπροσωπείται υπό την έννοια της πραγματικής εκπροσώπησης. Όσον αφορά εμένα, η παραμονή μου είναι τιμής ένεκεν και για να προσφέρω την εμπειρία μου σε όποιον και για ό,τι χρειαστεί».

Γα την επόμενη μέρα στον Παναθηναϊκό: «Είμαι αρκετά αισιόδοξος και για τον Πατέρα και για τον Βγενόπουλο. Για μένα ο Πατέρας, από αγάπη αλλά και πίκρα, θα επιστρέψει. Είναι τσαντίλας, θα επιστρέψει ενισχυμένος μετοχικά και θα είναι η πιο ιδανική ομπρέλα σε οποιοδήποτε προεδρείο. Έχει αφήσει πλήρη τάξη στα οικονομικά της ομάδας, αφήνει 20 εκατομμύρια ευρώ και ένα νοικοκυριό που δεν συναντάται εύκολα. Όσα είπαν πλήθος μετόχων χθες, δεν έχουν βάση. Αυτοί μάλιστα έδωσαν εντολή για πλήρη εκποίηση του μεριδίου τους. Όσον αφορά τον Βγενόπουλο, με την πρώτη ή τη δεύτερη κάλμα θα βγει με το ιστιοφόρο στα ανοιχτά. Η λέξη κάλμα έχει διάφορες πτυχές. Δεν θα πω περισσότερα γιατί μας ακούν οι... απαράδεκτοι. Αν δεν γίνουν αυτά που λέω περί κάλμας, θα φέρω τα τέσσερα πτυχία master που έχω να τα κάψετε»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου