Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Νέο σενάριο από Πορτογαλία για Αλμέιδα. «Θα αποφασίσω στις διακοπές μου»

Νέο σενάριο, από την Πορτογαλία, φέρνει στο προσκήνιο για λογαριασμό τού Παναθηναϊκού τον Ούγκο Αλμέιδα, ως υποψήφιο για να φορέσει την πράσινη φανέλα.
Νέο σενάριο από Πορτογαλία για Αλμέιδα. «Θα αποφασίσω στις διακοπές μου»
Σύμφωνα με τη δημοφιλή πορτογαλική εφημερίδα 'Record', το 'τριφύλλι', η Ρεάλ Μαδρίτης, η Λάτσιο και η Σπόρτινγκενδιαφέρονται για τον υψηλόσωμο φορ.

Ο ίδιος σε δηλώσεις του σχολίασε ότι θα αποφασίσει για το μέλλον του στις διακοπές των Χριστουγέννων, συμπληρώνοντας όμως ότι δεσμεύεται με συμβόλαιο από τηΒέρντερ Βρέμης. 

«Το συμβόλαιό μου ολοκληρώνεται το καλοκαίρι τού 2011. Στις διακοπές μου θα συναντηθώ με τον μάνατζέρ μου (σ.σ. τον Ζόρζε Μέντες, ο οποίος εκπροσωπεί και τον Ζεσουάλδο Φερέιρακαι θα αποφασίσω για το μέλλον μου. Αν δεν συμβεί κάτι στη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου, θα επιστρέψω με μεγάλη χαρά στη Βέρντερ Βρέμης», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Αλμέιδα, που σε παλαιότερες δηλώσεις του είχε σχολιάσει ότι έρχεται και αύριο στονΠαναθηναϊκό αν υπάρξει ενδιαφέρον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου