Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Τάσεις επιστροφής ο «Ιβ»

Ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής του στην Ελλάδα αφήνει ο Αντρέας Ίβανσιτς. Ο Αυστριακός μέσος της Μάιντς θεωρεί ότι αργά ή γρήγορα θα αγωνίζεται και πάλι στη χώρα μας.

Αναλυτικά όσα δήλωσε σε συνέντευξή του στη Sportday:

Αν θα επέστρεφε στην Ελλάδα: «Το έχω πει πολλές φορές. Γιατί όχι; Στόχος μου είναι να επιστρέψω στην Ελλάδα και να αγωνιστώ ξανά εκεί. Επομένως, ναι! Αν κάποια ομάδα ικανοποιούσε τις απαιτήσεις μου θα γύριζα ευχαρίστως να παίξω ποδόσφαιρο. Για να είμαι ειλικρινής, έχω το προαίσθημα ότι θα γίνει κάποια στιγμή στο μέλλον. Αργά ή γρήγορα».

Αν έχει καλές αναμνήσεις από την Ελλάδα: «Μόνο. Και είμαι κατηγορηματικός σε αυτό. Είναι μια υπέροχη χώρα για να ζεις και όλα αυτά που ακούω για την οικονομική κρίση και τις δυσκολίες με στεναχωρούν αφάνταστα. Αλλά για έναν ποδοσφαιριστή οι συνθήκες είναι εξαιρετικές. Δεν μπορώ να ξεχάσω πόσο εκδηλωτικός είναι ο κόσμος. Πέρασα μια υπέροχη περίοδο, δεν υπήρχε κάτι που να μη μου άρεσε. Θυμάμαι νοσταλγικά όλες τις περιόδους, αλλά τον τελευταίο μισό χρόνο μου στην Ελλάδα όχι και τόσο. Έπαιξα ελάχιστα και δεν μου έκανε καθόλου καλό αυτό».

Για τους λόγους που δεν συνεχίστηκε η συνεργασία του με τον Παναθηναϊκό: «Στον Τεν Κάτε δεν άρεσε το στιλ παιχνιδιού μου. Πίστευε πως ήμουν αργός για το σύστημα που ήθελε να εφαρμόσει. Ηταν απόλυτα σεβαστό αυτό. Το παράπονό μου ήταν ότι δεν πήρα ευκαιρίες. Δεν είχαμε και τις καλύτερες σχέσεις, χωρίς να έχει υπάρξει ποτέ πρόβλημα. Δεν έκανε καλό σε κανένα να συνεχίσουμε μαζί. Αυτά βέβαια συμβαίνουν σε μια ομάδα. Είναι απολύτως φυσιολογικά. Δεν κρατάω κακία, αλλά θα ήθελα να εξελιχθούν αλλιώς τα πράγματα».

Αν κρατάει επαφές με συμπαίκτες του: «Ασφαλώς. Μιλάω συχνά πυκνά με αρκετούς. Μάλιστα δεν είναι λίγες οι φορές που με παίρνουν εκείνοι τηλέφωνο. Πόσω μάλλον φέτος που η πορεία της Μάιντς είναι ανεπάντεχα καλή. Πιο τακτικά μιλάω με τον Γιόσου, ο οποίος μου ευχήθηκε να στεφθώ πρωταθλητής στη Γερμανία. Είναι δύσκολο, πολύ δύσκολο. Όλα βέβαια μπορούν να γίνουν, αλλά εμείς αυτό που θέλουμε είναι να εξασφαλίσουμε πρώτα την παραμονή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου