Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

«Μην ανησυχείτε, δεν φεύγω!»

Αφοσιωμένος στον Παναθηναϊκό δήλωσε ο Τζιμπρίλ Σισέ, διαψεύδοντας για ακόμα μία φορά τις φήμες που τον θέλουν να αποχωρεί από το «τριφύλλι». Ο Γάλλος έδωσε το σύνθημα νίκης και για τα υπόλοιπα παιχνίδια και τόνισε πως ο τίτλος ακόμα «παίζεται».

«Είναι μια πολύ σημαντική νίκη αυτή που κάναμε, μείναμε κοντά στον Ολυμπιακό. Πρέπει να νικάμε όλα τα παιχνίδια πόσο μάλλον όταν παίζουμε στην έδρα μας. Εγώ βοήθησα όσο μπορούσα.

Ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε στη συνέχεια. Καλές εμφανίσεις και νίκες. Βελτιωνόμαστε παιχνίδι με παιχνίδι. Το πρόβλημά μας είναι ότι δεχόμαστε εύκολα γκολ. Πρέπει να πάμε με καλή διαφορά στην έδρα του Ολυμπιακού και εκεί να τα παίξουμε όλα. Είναι στο χέρι μας. Ο Ολυμπιακός είναι μια καλή ομάδα, όμως ακόμα μπορούμε να το κερδίσουμε εμείς».

Για τις φήμες που τον θέλουν να φεύγει από τον Παναθηναϊκό:

«Δεν έχω να πω κάτι πάνω σε αυτό, εκτός του ότι με κολακεύει να με παρακολουθούν μεγάλες ομάδες. Είμαι παίκτης του Παναθηνϊκού και μην ανησυχείτε προς στιγμήν. Αγωνίζομαι για τον Παναθηναϊκό και το απέδειξα και σήμερα πως είμαι αφοσιωμένος. Είναι τόσο σημαντικό για εσάς; Είναι η τελευταία φορά που δέχομαι ερωτήσεις για αυτό. Ρωτήστε με αν θέλετε για το παιχνίδι, αλλιώς πείτε μου να φύγω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου