Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Πάτησε Ελλάδα ο Σάτο.

Στη χώρα μας βρίσκεται από το μεσημέρι της Πέμπτης ο Ρομέιν Σάτο, το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Παναθηναϊκού. Δήλωσε ενθουσιασμένος που θα παίξει στους "πράσινους".
Μάλιστα, ο Σάτο ήρθε λίγες ημέρες νωρίτερα για να είναι πανέτοιμος και να διευθετήσει κάποιες λεπτομέρειες για την παραμονή του στη χώρα μας.

Κατά την άφιξή του ήταν ιδιαίτερα ευδιάθετος που βρίσκεται στη χώρα μας και που θα αγωνιστεί στον Παναθηναϊκό. Στο "Ελ. Βενιζέλος" τον υποδέχτηκε ο μάνατζερ του Παναθηναϊκού, Μάνος Παπαδόπουλος.

Ο 29χρονος παίκτης αφίχθη μόνος χωρίς την οικογένειά του, καθώς η σύζυγος και τα παιδιά του θα έρθουν το αμέσως επόμενο διάστημα, όταν θα έχει οριστικοποιηθεί σε ποιο σπίτι από αυτά που διαθέτει η ΚΑΕ Παναθηναϊκός, θα μείνει.

Στις πρώτες του δηλώσεις, ο Ρομέιν Σάτο επισήμανε: "Είμαι λίγο κουρασμένος από το ταξίδι, αλλά ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ στον Παναθηναϊκό. Η νέα μου ομάδα είναι μία από τις κορυφαίες στην Ευρώπη και είναι εξαιρετικό για μένα που θα αποτελώ μέλος του.

Είχα αρκετές προτάσεις αλλά ήθελα να έλθω στον Παναθηναϊκό γιατί ξέρω ότι μαζί τους θα μπορώ να είμαι στην κορυφή και πιστεύω ότι θα μπορέσω να πετύχω τους στόχους μου. Έχω παίξει τρία χρόνια αντίπαλος του Παναθηναϊκού και γνωρίζω αρκετούς από τους νέους συμπαίκτες μου καιτον προπονητή. Είναι μια νέα πρόκληση για εμένα και ανυπομονώ να παίξω σε αυτόν"
.

Στην ερώτηση για το αν είχε πρόταση από τον Ολυμπιακό υποστήριξε: "Είναι δύσκολο να απαντήσω. Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως συνεχίζω να φοράω τα ίδια χρώματα. Είμαι «πράσινος»". Γνωρίζω για την αντιπαλότητα μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού και πιστεύω ότι θα είμαι έτοιμος να αγωνιστώ καλά όταν έρθουν αυτά τα παιχνίδια".

Μάλιστα, ο Κεντροαφρικανός φόργουορντ αναφέρθηκε και στους οπαδούς του Παναθηναϊκού λέγοντας: "Ο Παναθηναϊκός έχει τους καλύτερους οπαδούς. Τους έχω ζησει όσες φορές έχω παίξει στο ΟΑΚΑ, έχουν τρομερό πάθος και γεμίζουν το γήπεδο. Είμαι περήφανος που θα παίξω γι αυτούς".

Τέλος για τους στόχους του τόνισε: "Δεν μπορώ να μιλήσω ακόμα γι’ αυτό. Είναι νωρίς για μένα αφού ήρθα σε μια νέα ομάδα. Είναι μια πρόκληση, έχω πολλά ακόμα να μάθω γι’ αυτή και ο στόχος μου είναι να προσαρμοστώ όσο το συντομότερο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου