Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Ρούξι και Νο9 Forever!

Σε μια όμορφη τελετή στο Μετς, ο Παναθηναϊκός τίμησε την Ρούξι Ντουμιτρέσκου αποσύροντας τη φανέλα με το Νο9 ενώ η ΕΟΠΕ έδωσε μετά από πέντε μήνες και την κούπα στις Πρωταθλήτριες.

Ο «πρωτάρης» (μόνο στις κούπες), Πρόεδρος της ΕΟΠΕ, Αχιλλέας Μαυρομάτης έδωσε την κούπα στην αρχηγό, Ξανθή Μυλώνα, η οποία με τη σειρά της κοίταξε να βρει στην κερκίδα την «παλιά» και αγαπημένη της «φρουρά», Ρούξι Ντουμιτρέσκου και Ελευθερία Χατζηνίκου. Οι τρεις τους σήκωσαν το τρόπαιο και το κλειστό του Μετς γέμισε συνθήματα από τους 350 και πλέον οπαδούς της ομάδας που βρέθηκαν εκεί.

Νο 9 για πάντα Ρούξι!

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Παναθηναϊκού, είχε αποφασίσει όχι μόνο να τιμήσει την Ρούξι Ντουμιτρέσκου με πλακέτα αλλά να της αποσύρει και την φανέλα με το Νο9.

«Δεν άλλαζα την πορεία, ούτε για τα πιο τρελά συμβόλαια»

Η Ρούξι -που σε λίγους μήνες θα γίνει μητέρα- συγκινημένη παρέλαβε την φανέλα ενώ λίγο αργότερα δήλωσε:«Ο Παναθηναϊκός με τίμησε, αλλά η τιμή είναι δική μου για όλα αυτά που έζησα στην ομάδα. Δεν θα άλλαζα αυτή την πορεία με τίποτα στον κόσμο, ούτε για τα πιο τρελά συμβόλαια».

Για το αν τις λείπει ο Παναθηναϊκός, η Ντουμιτρέσκου είπε: «Μου λείπουν τα κορίτσια, είχαμε ένα σπάνιο δέσιμο. Δεν μου λείπει το βόλεϊ, οι αγώνες. Η ζωή μου έχει αλλάζει καιαυτή τη στιγμή έχω να ασχοληθώ με σημαντικότερα πράγματα από το βόλεϊ» ενώ για το αν θα επέστρεφε από άλλο πόστο στο «Τριφύλλι» σχολίασε «Όχι διότι αυτό που ήξερε να κάνω, δηλαδή να παίζω, το έκανα. Δεν έχω σκεφτεί την προπονητική αφού δεν έχω υπομονή».









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου