Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Μπουμσόνγκ: "Ενωμένοι... δεν ανησυχώ"

Ο Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ σε συνέντευξή του ενόψει του ντέρμπι με την ΑΕΚ υποστήριξε πως δεν ανησυχεί εφόσον η ομάδα του είναι ενωμένη. Ο Γάλλος αμυντικός των "πράσινων" που ευχαρίστησε τους οπαδούς του συλλόγου μιλώντας στο συνδρομητικό κανάλι τόνισε πως χαίρεται να παίζει σε ντέρμπι και παράλληλα θέλει με τους συμπαίκτες του να κατακτήσει το πρωτάθλημα.

Απλός, χαμογελαστός, αυθόρμητος και διψασμένος για επιτυχίες και με την νέα του ομάδα, τον Παναθηναϊκό εμφανίστηκε ο Ζαν Αλεν Μπουμσόνγκ σε τηλεοπτική του συνέντευξη.

Ο Γάλλος αμυντικός του "τριφυλλιού" που από την αρχή της χρονιάς έχει ακούσει... και διαβάσει πολλά σχετικά με την αξία του μίλησε στο συνδρομητικό κανάλι με αφορμή το ντέρμπι με την ΑΕΚ την Κυριακή.

Για το ντέρμπι με την ΑΕΚ: "Οι έντεκα οι οποίοι θα παίξουν πρέπει να είναι έτοιμοι, χωρίς δικαιολογίες, να δώσουμε ότι καλύτερο έχουμε για να νικήσουμε. Να είμαστε χαρούμενοι στο τέλος του αγώνα και για να συμβεί αυτό, πρέπει να δώσουμε ότι καλύτερο έχουμε. Θα είμαστε έτοιμοι να τα δώσουμε όλα."

Για τον φετινό στόχο των "πράσινων": "Ξέρω ότι ο κόσμος ζει και αναπνέει για αυτά τα ματς, όπως και με τον Ολυμπιακό. Όμως γνώμη μου είναι ότι στο τέλος θα κάνουμε ταμείο. Στόχος μας είναι το πρωτάθλημα".

Για την "διαφορετική" ΑΕΚ: "Ξέρω ότι η ΑΕΚ έχει νέο προπονητή και για αυτό οι ποδοσφαιριστές της έχουν ένα επιπλέον κίνητρο. Χρειάζονται τη νίκη για να επιστρέψουν στη διεκδίκηση του πρωταθλήματος και αυτό το παιχνίδι έρχεται στην κατάλληλη στιγμή για αυτούς."

Για την σημασία των ντέρμπι: "Είναι ένα πάρα πολύ δύσκολο ματς, όμως είναι ξεχωριστό να παίζεις σε τέτοια παιχνίδια και εγώ είμαι ευτυχισμένος που θα παίξω. Ήρθα στον Παναθηναϊκό για τέτοια παιχνίδια. Είναι καλό να παίζεις σε ντέρμπι. Δεν μπορείς να κοιμηθείς τις μέρες που προηγούνται. Εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να νικήσουμε και να πάρουμε τους τρεις πόντους. Η ΑΕΚ είναι καλή ομάδα, όμως είμαστε σε καλή κατάσταση και εύχομαι να ευχαριστηθεί το ματς ο κόσμος που θα το παρακολουθήσει από το γήπεδο και από την τηλεόραση".

Για την ατμόσφαιρα στο ΟΑΚΑ: "Ξέρω ότι η ατμόσφαιρα θα είναι ηλεκτρισμένη, όμως αν είμαστε ενωμένοι ως ομάδα, θα την αντιμετωπίσουμε. Δεν ανησυχώ αν είμαστε μαζί, γιατί μπορούμε να παίξουμε καλύτερη μπάλα. Πρέπει να διατηρήσουμε το πνεύμα νικητή και να πετύχουμε το καλύτερο."

Για την αναμέτρηση με την Ρούμπιν Καζάν: "Φυσικά μετά από τέτοια ισοπαλία, είμαστε λίγο απογοητευμένοι, ιδιαίτερα γιατί έγινε μπροστά στους οπαδούς μας. Όμως η διοργάνωση έχει ακόμα δρόμο. Θέλαμε να κερδίσουμε, δεν τα καταφέραμε, όμως παίξαμε καλά και αν συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε έτσι, θα έχουμε καλά αποτελέσματα στο μέλλον Πρέπει να παίξουμε με τον ίδιο τρόπο στο εκτός έδρας παιχνίδι με την Ρούμπιν Καζάν και ίσως παρουσιαστούν ευκαιρίες για να σκοράρουμε και να κερδίσουμε. Αν παίξουμε με το ίδιο πάθος και όλοι μαζί. Φυσικά έχουμε μόνο έναν βαθμό, δεν είναι αρκετός, όμως αν κερδίσουμε τουλάχιστον τα δύο από τα τρία παιχνίδια που απομένουν, νομίζω ότι θα έχουμε πιθανότητες πρόκρισης στην επόμενη φάση".

Για τις πιθανότητες πρόκρισης στον όμιλο: "Όλα είναι πιθανά. Και στη ζωή και στο ποδόσφαιρο...Όμως νομίζω ότι έχουμε ακόμα πιθανότητες. Ακόμα και αν είναι δύσκολο, ωστόσο ρεαλιστικά έχουμε ελπίδες. Θα φανεί στο επόμενο παιχνίδι. Αν δεν κερδίσουμε, τότε θα είναι πραγματικά δύσκολα. Όμως μπορούμε να το κάνουμε, πρέπει να το πιστέψουμε και αν οι οπαδοί μας παραμείνουν στο πλευρό μας, όπως κάνουν, θα μπορέσουμε να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα".

Για την κριτική που του ασκείται: "Ξέρω ότι θα δεχθώ κριτική, όμως έτσι είναι η ζωή, είναι φυσιολογικό. Αυτό που ξέρω είναι ότι θα δώσω ότι καλύτερο έχω στον αγωνιστικό χώρο και βήμα βήμα θα είμαι καλύτερος. Θέλω και οι συμπαίκτες μου να είναι χαρούμενοι με αυτά που κάνω, το τεχνικό επιτελείο να είναι χαρούμενο, η διοίκηση να είναι χαρούμενη γιατί με επέλεξε και θέλω κι εγώ να είμαι χαρούμενος με αυτά που κάνω. Δεν ανησυχώ γι’αυτό... Ακόμα και ο Ζιντάν ή ο Μέσι έχουν δεχθεί κριτική, όμως έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Πάντα θα δέχομαι κριτική, όμως πάντα θα δίνει ότι καλύτερο, θα δουλεύω και θα έχω καλή παρουσία στον αγωνιστικό χώρο".

Για τις απαιτήσεις των οπαδών του Παναθηναϊκού: "Όταν είσαι ο πρωταθλητής, είναι φυσιολογικό να υπάρχουν μεγάλες προσδοκίες. Γνωρίζουμε ότι ο κόσμος περιμένει πολλά από εμάς, δουλεύουμε σκληρά και καλά για να ανταποκριθούμε σε αυτά. Όπως όμως έλεγε ο πατέρας μου, μόνο αν δουλεύεις καλά θα ανταμοιφθείς. Εμείς δουλεύουμε σκληρά και ενωμένοι θα πάμε καλά".

Για τις δυνατότητες του: "Προσωπικά, γνωρίζω το επίπεδο μου. Έχω παίξει σε μεγάλες ομάδα και απλά ορισμένες φορές χρειάζεσαι χρόνο για να συνηθίσεις κάποια πράγματα. Ξέρω ότι θα δεχτώ κριτική, αλλά δεν με απασχολεί. Εγώ θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου και βήμα-βήμα θα βελτιώνομαι. Φυσιολογικά, είμαι ηγέτης, είναι απαραίτητο όμως πρώτα να προσαρμοστώ και να μάθω το ποδόσφαιρο που παίζουν οι ελληνικές ομάδες".

Για την σημασία της ομάδας και όχι του προσωπικού επιπέδου: "Το ποδόσφαιρο είναι ένα σημαντικό άθλημα για την κοινωνία και τη ζωή. Εγώ βλέπω 11 ποδοσφαιριστές ενωμένους να προσπαθούν να πετύχουν ένα στόχο. Το θεωρώ ένα καλό μάθημα για τη ζωή. Εγώ είμαι ποδοσφαιριστής και όταν βλέπω τους συμπαίκτες μου, θέλω το καλύτερο για όλους μας. Δεν είναι ο στόχος μου να γίνω ήρωας, θέλω να τα δίνω όλα για την ομάδα. Με τον καιρό ίσως γίνω ηγέτης, αλλά πρώτα πρέπει να τα δώσω όλα για την ομάδα".

Για την "αρχαία" Ελλάδα: "Δεν έχω δει πολλά μέρη στην Ελλάδα, αλλά περιμένω να το κάνω. Έχω διαβάσει πολλά για την αρχαία Ελλάδα. Η μοντέρνα δεν είναι το ίδιο, αλλά είμαι σίγουρος ότι σε διάφορα μέρη μπορούμε να βρούμε διάφορα έθιμα, τα οποία θα ήθελα να δω. Παρουσιάζουν σημαντικό ενδιαφέρον και καλό θα ήταν όλοι να μάθουν τη σοφία της αρχαίας Ελλάδας. Οι αρχαίοι Έλληνες ήταν σοφοί άνθρωποι".

Για τα μαθήματα ελληνικών που μαθαίνει: "Κάνω μαθήματα ελληνικών και σε λίγο καιρό θα προσπαθήσω να απαντάω στη γλώσσα σας".

Το μήνυμα που έστειλε στους οπαδούς του "τριφυλλιού": "Θέλω να ευχαριστήσω τους οπαδούς μας για την εκπληκτική υποστήριξη τους την Τετάρτη. Ήταν φανταστικοί. Δεν πάμε καλά στο Τσάμπιονς Λιγκ και όμως δεν μας αποδοκιμάζουν. Με τη στήριξη τους θα πετύχουμε όσα περιμένουν από εμάς".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου