Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Τράκαρε ή όχι ο Γκοβού!

Ο Γάλλος άσος του Παναθηναϊκού Σίντνεϊ Γκοβού είχε ατύχημα το πρωί της Παρασκευής, καθώς συγκρούστηκε με μηχανάκι στο κέντρο της Αθήνας. Λίγες ώρες μετά ο ίδιος διέψευσε το τρακάρισμα στους ανθρώπους της Παιανίας.

Οι κακές ειδήσεις δεν λένε να αφήσουν ήσυχο τον Σίνντεϊ Γκοβού, αφού μετά το παράπτωμα ωραρίου πριν λίγες εβδομάδες, ήρθε και ένα ατύχημα με το αυτοκίνητο για να δέσει το γλυκό.

Συγκεκριμένα ο Γάλλος άσος ήταν με το αυτοκίνητο του (διθέσια Mercedes) στο κέντρο της Αθήνας για προσωπικές υποθέσεις (πληροφορίες λένε πως πήγε στην γαλλική πρεσβεία).

Στην προσπάθεια του να αλλάξει λωρίδα στον οδόστρωμα, χτύπησε ένα διερχόμενο μηχανάκι στο οποίο επέβαινε ένας άνθρωπος. Αμέσως ο Γάλλος άσος του Παναθηναϊκού άλλαξε κατεύθυνση για να μην χτυπήσει σοβαρά τον αναβάτη, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου του.

Τα καλά νέα είναι πως τόσο ο Γκοβού, όσο και ο αναβάτης δεν έχουν πάθει το παραμικρό, εκτός από κάποιες υλικές ζημιές.

"Δεν τράκαρα ποτέ"

Ο Γάλλος επιθετικός πληροφορήθηκε τις φήμες που τον ήθελαν να έχει εμπλακεί σε ατύχημα μπροστά από τη γαλλική πρεσβεία και όπως τόνισε λίγες ώρες μετά ο ίδιος πάντως δεν είχε την παραμικρή εμπλοκή στο συμβάν.

"Εγώ να τρακάρω; Αυτό που έγινε ήταν ότι ένα μηχανάκι για κάποιο λόγο έπεσε μερικά μέτρα πίσω μου και έφτασε κοντά μου. Δεν ακούμπησε καν το αυτοκίνητο μου.

Δεν είχα τη παραμικρή συμμετοχή. Εγώ το μόνο που έκανα ήταν να βγω να δω τι συνέβη. Τίποτα περισσότερο. Δεν καταλαβαίνω πως ακούστηκε ότι τράκαρα" υποστήριξε στους ανθρώπους της Παιανίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου