Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

«Aν θέλετε διαλύστε το...»

«… ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥ». ΕΚΡΗΞΗ ΘΑΝΑΣΗ ΣΤΗ Γ.Σ. ΤΟΥ ΕΣΑΚΕ. ΔΕΣΜΕΥΤΗΚΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΘΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΕ ΠΕΝΤΕ.
«Aν θέλετε διαλύστε το...»
«Ταύρος εν υαλοπωλείω» εμφανίστηκε ο Θανάσης Γιαννακόπουλος στη γενική συνέλευση του ΕΣΑΚΕ με αφορμή την απεργία στο πρωτάθλημα!

Ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός δεν δίστασε να καταφερθεί εναντίον του ΠΣΑΚ (αντιπροσωπεία του οποίου παρευρισκόταν στη Γ.Σ.) απειλώντας πως του χρόνου θα πάρει τον Παναθηναϊκό και θα πάει σε άλλο πρωτάθλημα!

«Το μπάσκετ δεν είστε εσείς, είμαι εγώ που επί 15 χρόνια δίνω εκατομμύρια. Αν θέλετε να το διαλύσετε, διαλύστε το, να πάμε κι εμείς σπίτια μας, να βάλουμε και κανένα φράγκο στην τσέπη. 

Πρώτοι εμείς θα φύγουμε. Θα πάρω την ομάδα και θα την πάω σε άλλη λίγκα του χρόνου», ανέφερε μαινόμενος ο Θανάσης Γιαννακόπουλος…

Δέσμευση για τη μείωση των ξένων

Επίσης λίγο αργότερα που έπεσαν οι τόνοι ο Θανάσης Γιαννακόπουλος υποσχέθηκε ότι θα μπει αρωγός στο να μειωθούν οι ξένοι στην Α1 και σχολίασε:

«Έχετε δίκιο σε κάποια πράγματα. Εγώ από την πλευρά μου δεσμεύομαι ότι από τη νέα περίοδο οι αριθμό ο αριθμός των ξένων παικτών θα μειωθεί στους πέντε ή ακόμη και στους τέσσερις. Γι’ αυτό που σου λέω ορκίζομαι στον λόγο της ανδρικής μου τιμής».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου