Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Ιδού η επιστολή Δαλούκα

Η ΕΠΟ έκλεισε τα μάτια της στην καυστική επιστολή του Γιώργου Δαλούκα. Το leoforos.gr όχι, για αυτό και σας την αποκαλύπτει αναλυτικά.

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΔΑΛΟΥΚΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟ

Όπως σας είναι γνωστό, λόγω των γνωστών δημοσίων προσωπικών ισχυρισμών και ανακοινώσεων εις βάρος μου του προσφάτως ασχολούμενου με το ελληνικό ποδόσφαιρο προέδρου της ΠΑΕ Ολυμπιακός, κυρίου Ευάγγελου Μαρινάκη, οδηγήθηκα αρχικά στην επιλογή μου να δηλώσω ότι δεν επιθυμώ να διαιτητεύω, χωρίς να καθορίσω το χρονικό διάστημα, τους ποδοσφαιρικούς αγώνες της SUPER LEAGUE. Και ακολούθως, χωρίς καμία ευπρεπή, πραγματική και νομική αιτιολογία, το Συμβούλιό σας αποφάσισε την καρατόμησή μου από τη θέση των Διεθνών Ελλήνων διαιτητών.

Όπως σας είναι γνωστό, αιτία όλων αυτών των παράνομων, παράλογων και αδικαιολόγητων εις βάρος μου συμπεριφορών και αποφάσεων απετέλεσε η μέσα σε ελάχιστα κλάσματα του δευτερολέπτου ληφθείσα διαιτητική μου απόφαση να καταλογίσω πέναλτι εις βάρος του ποδοσφαιριστή του Άρεως Θεσσαλονίκης, Javito.

Ανεξαρτήτως του αν η απόφασή μου αυτή ήταν σωστή ή ήταν λάθος, θεωρώ ότι δεν υπάρχει παγκόσμιο προηγούμενο, ίσως ένας από τους δύο καλύτερους διαιτητές ποδοσφαίρου μιας χώρας να τυχαίνει μιας τέτοιας συμπεριφοράς –αντιμετωπίσεως– ακραίας δυσφημήσεως, σαν αυτής που έτυχα εγώ, με μοναδική αιτία το γεγονός ότι ένας άνθρωπος με πάρα πολλά χρήματα που αποφάσισε στα 42 του χρόνια να ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο, μόνο και μόνο για να κάνει επίδειξη μιας κακώς νοούμενης εξουσίας, και χωρίς η απόφασή μου να αφορά τον ίδιο προσωπικά ή την ποδοσφαιρική του ομάδα, απαιτεί την εξαφάνιση ενός διεθνούς διαιτητού, ο οποίος είναι ηλικίας μόλις 31 ετών κι έχει προλάβει από την ημέρα που ήρθε στον κόσμο μέχρι και την ημέρα που αποφάσισε να ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο ο ως άνω κύριος, να έχει την εξής προσωπική, κοινωνική, επαγγελματική, οικογενειακή και διαιτητική διαδρομή:

Α) Γεννήθηκα στη Λάρισα και κατοικώ στον Βόλο με τη σύζυγό μου Ελευθερία και το ανήλικο τέκνο μας, Αλέξανδρο-Δαυίδ.

Β) Έλαβα την κάτωθι εκπαίδευση και τίτλους σπουδών:

- 1996 Απολυτήριο Λυκείου με βαθμό 19.1

- 2000 Πτυχίο Χειριστού ηλεκτρονικού υπολογιστή E.C.D.L.
- 2000 Πτυχίο Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

- 2002 Master με ειδικότητα την ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και μεταπτυχιακή διατριβή με θέμα το αθλητικό management και τις διεθνείς σχέσεις σε άμεση εφαρμογή τους σε ποδοσφαιρικές ομάδες μεγάλου επιπέδου.

- 2004 Υποψήφιος διδάκτορας του Παιδαγωγικού τμήματος Ειδικής αγωγής με κύριους επόπτες τον καθηγητή νευροψυχολογίας κ. Καραπέτσα και τον νυν υπουργό Παιδείας της Κύπρου και καθηγητή ψυχολογίας, κ. Δημητρίου.

- 2005 Μέλος και συνεργάτης του Εργαστηρίου Νευροψυχολογίας του

Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

- 2006 Επιστημονικός υπεύθυνος Ερευνητικού Προγράμματος σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κύπρου και συγκεκριμένα στον τομέα της ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

- 2009 Καθηγητής στα ΤΕΦΑΑ Τρικάλων στο γνωστικό αντικείμενο του ποδοσφαίρου, τόσο στο 1ο έτος όσο και στην ειδικότητα υπό την εποπτεία του πρωτοβάθμιου καθηγητή κ. Ζήση Παπανικολάου.

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ: Πτυχίο Αγγλικής γλώσσας Basic First Certificate in English, Πτυχίο Γαλλικής γλώσσας D.E.L.F. 1,2,3,4,5,6./CERTIFICATE, Πτυχίο Αγγλικής γλώσσας Michigan, Πτυχίο Γαλλικής γλώσσας SORBONNE I, Πτυχίο Ιταλικής γλώσσας PALSO 1,2,3/ CERTIFICATO, Πτυχίο Ισπανικής γλώσσας Diplomas de Espagnol como lengua Extranjera

Γ) Έχω διατελέσει στέλεχος συνοδευτικών υποστηρικτικών υπηρεσιών, καθηγητής φυσικής αγωγής σε προγράμματα του Δημοτικού Οργανισμού Υγείας και Κοινωνικών θεμάτων του Δήμου Βόλου, υπεύθυνος από τη Γ.Γ.Α. για το πανελλήνιο πρόγραμμα ανίχνευσης ταλέντων, από το 1998 έως το 2000 στέλεχος του εργαστηρίου της Λειτουργικής Ανατομίας υπό την επίβλεψη του καθηγητή κ. Μπαλτόπουλου, από το 2003 έως το 2007 στέλεχος του εργαστηρίου της Νευροψυχολογίας υπό την επίβλεψη του καθηγητή κ. Καραπέτσα, προιστάμενος και υπεύθυνος των υπηρεσιών του τμήματος διαιτησίας στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 στην πόλη του Βόλου, επίσημος επιστημονικός συνεργάτης της Ομοσπονδίας της Γυμναστικής με ειδίκευση στον τομέα της Ψυχολογίας Κινητικής Συμπεριφοράς.

Δ) Η διαιτητική μου εμπειρία είναι:

1. Διαιτητής Ποδοσφαίρου από την περίοδο 1999-2000 στο Σύνδεσμο Διαιτητών Ποδοσφαίρου Θεσσαλίας.

2. Από την περίοδο 2006-2007 αγωνίζομαι στην Α ΕΘΝΙKH-SUPERLEAGUE.

3. Από την περίοδο 2008-2009 είμαι διεθνής διαιτητής F.I.F.A. και μέλος των νέων ταλέντων της U.E.F.A.

4. Όλες μου οι βαθμολογίες τόσο σε Ελλάδα όσο και σε Ευρώπη τα τελευταία χρόνια σε επίπεδο Α Εθνικής και σε επίπεδο Ευρωπαϊκών Αγώνων είναι κατά μέσο όρο 8.4 και άνω, στοιχεία τα οποία μπορεί ο καθένας να τα ελέγξει τόσο από την Κ.Ε.Δ.-Ε.Π.Ο. όσο και από την Διεύθυνση Ανάπτυξη Διαιτησίας.

Ε) Έχω συμμετάσχει στις ακόλουθες επιστημονικές οργανώσεις:

1.Μέλος του Ελληνικού Οργανισμού Αθλητικών Επιστημών

2.Μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής

3. Επίσημο μέλος του CLUB DE FOUTBALL της F.I.F.A.

****

Κύριε Πρόεδρε, κύριοι Σύμβουλοι της ΕΠΟ, σας αποστέλλω αυτή την επιστολή, αναφέροντας όλα όσα αναφέρω ανωτέρω και τα οποία είναι η προσωπική μου ζωή αλλά και η απεικόνιση του συστήματος αξιών μου, διότι απαιτώ-κάνω έκκληση να κάνετε μία αντιπαράθεση της, όπως ανωτέρω αναφέρθηκε, εν γένει προσωπικότητάς μου με την προσωπικότητα του χωρίς κανένα προηγούμενο προσωπικού μου εχθρού και των κοινολογημένων μέχρι σήμερα συμπεριφορών του στο ποδόσφαιρο, αλλά και στην κοινωνία, και, αναλογιζόμενοι τις συνέπειες των αποφάσεών σας, να κάνετε μία αυτοκριτική για την προσωπική και κοινωνική καταστροφή μου, την οποία εντελώς απάνθρωπα και χωρίς κανένα ηθικό δισταγμό αποφάσισε ο συγκεκριμένος άνθρωπος να απαιτήσει από εσάς να αποφασίσετε, χαρακτηρίζοντάς με μάλιστα «εχθρό της Ελλάδας».

Κύριε Πρόεδρε, κύριοι Σύμβουλοι της ΕΠΟ, θέλω να υποβάλω σ’ εσάς ένα ερώτημα, αν εσείς ήσασταν στη θέση μου ή το παιδί σας ή ο πατέρας σας ή κάποιος συγγενής σας, πώς θα χαρακτηρίζατε τις συμπεριφορές και τις απαιτήσεις του συγκεκριμένου ανθρώπου, και πώς θα νιώθατε αν εξαιτίας αυτών των συμπεριφορών και απαιτήσεων με μοναδική σκοπιμότητα την επίδειξη μιας απάνθρωπης δύναμης, βρισκόσασταν στη θέση που βρίσκομαι εγώ;

Τι θα κάνατε αν βρισκόσαστε στη θέση μου;

Πώς θα αντιδρούσατε;

Πώς θα επιδιώκατε να δικαιωθείτε;

Εγώ, ως υπερήφανος και τίμιος άνθρωπος, επέλεξα να ζητήσω την προστασία της δικαιοσύνης, η οποία είναι το καταφύγιο των τιμίων και δικαίων ανθρώπων, αλλά όπως γνωρίζετε η δικαίωσή μου θα έρθει σε ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε χρόνια ή και περισσότερο.

Εσείς, όμως, τι έχετε αποφασίσει να κάνετε διά εμέ;

Πώς έχετε αποφασίσει να με προστατεύσετε και -στα πλαίσια του αυτοδιοικήτου της ΕΠΟ- να με αποκαταστήσετε;

Ήδη ο αθλητικός δικαστής, ήδη η αθλητική δικαιοσύνη, έστω με καθυστέρηση και κατόπιν των δημοσίων τοποθετήσεων και αιτημάτων του πληρεξουσίου δικηγόρου μου, Αλεξίου Κούγια, απήγγειλε κατηγορία εις βάρος του συκοφάντου εχθρού μου για δυσφημηστική συμπεριφορά εις βάρος του ποδοσφαίρου και του ευ αγωνίζεσθαι.

Εσείς τι θα κάνετε;

Θα ξεχάσετε επειδή το αποφάσισε ο κ. Μαρινάκης ποια είναι η αληθινή μου προσωπικότητα και ποια η διαιτητική μου αξία;

Τι προστασία θα παράσχετε στους συναδέλφους μου διαιτητές; Θα τους αφήσετε έρμαιο των δηλώσεων-απαιτήσεων ανθρώπων, οι οποίοι το μόνο προσόν που έχουν και με το οποίο εισέρχονται στο ποδόσφαιρο είναι τα χρήματα και η φιλοσοφία τους είναι ότι με κάθε μέσο, λιώνοντας σαν τα σκουλήκια τίμιους ανθρώπους, κάνουν επίδειξη πλούτου και δυνάμεως, ή θα πράξετε το δίκαιο και θα αγνοήσετε αυτού του είδους ανθρώπους;

Κύριε Πρόεδρε και κύριοι, μέλη της ΕΠΟ, με γνωρίζετε όλοι προσωπικά. Σας έχω εκπροσωπήσει επάξια τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς και ζητώ την προστασία σας.

Μέχρι σήμερα έχετε επιλέξει την οδό της σιωπής. Από σήμερα περιμένω να κάνετε πράξη αυτά τα οποία μας διδάσκατε. Δεν είμαι παράδειγμα προς αποφυγή και δεν είμαι χειρότερος διαιτητής από τον διαιτητή που ακύρωσε κανονικό γκολ του Αστέρα Τριπόλεως στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό. Δεν είμαι χειρότερος διαιτητής από τους διαιτητές που έχετε στους πίνακες διαιτητών της Super League και στους πίνακες διεθνών διαιτητών.

Βοηθήστε με και βοηθήστε το ποδόσφαιρο.

Αθήνα, 6/10/2010
Με εκτίμηση
Γεώργιος Δαλούκας

Αναρτήθηκε από Leoforos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου