Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Θανάσης: «Πιστεύω ότι η καλύτερη λύση είναι ο Βοτανικός»

Υπέρ της κατασκευής του γηπέδου του Παναθηναϊκού στον Βοτανικό τάχθηκε για άλλη μια φορά ο Θανάσης Γιαννακόπουλος στο περιθώριο του ΔΣ του Ερασιτέχνη.
Θανάσης: «Πιστεύω ότι η καλύτερη λύση είναι ο Βοτανικός»
«Εγώ σαν Γιαννακόπουλος πιστεύω ότι η καλύτερη λύση είναι ο Βοτανικός», ξεκαθάρισε ο μεγαλομέτοχος της ΚΑΕ, τονίζοντας πως ήταν υποχρεωμένος να ενημερώσει τα υπόλοιπα μέλη για την απόφαση της ΠΑΕ να καταγγείλει τη σύμβαση.

Αναλυτικά:

«Επειδή εγώ δεν είμαι αυτόφωτος, είμαι ετερόφωτος, ήμουν υποχρεωμένος να έρθω να ενημερώσω το Διοικητικό Συμβούλιο για την απόφαση που έχει πάρει η ΠΑΕ να καταγγείλει τη σύμβαση με το Δήμο. Κάναμε μια διεξοδική συζήτηση και προχωρήσαμε σε ορισμένα συμπεράσματα για το καλό του Παναθηναϊκού που πρέπει να είναι ενιαίος και αδιαίρετος», είπε μετά το τέλος της συνάντησης.

«Εγώ σαν Γιαννακόπουλος πιστεύω ότι η καλύτερη λύση είναι ο Βοτανικός. Έχουμε επικεντρωθεί εκεί επί σειρά ετών και επομένως είναι μια λύση που μπορεί να γίνει το συντομότερο δυνατό. Όσοι ασχολούμαστε με τον Παναθηναϊκό βάζουμε πάνω από όλα το συμφέρον του. Και το συμφέρον του συλλόγου αυτή τη στιγμή είναι να βρει το σπίτι του και να στεγάσουμε όλα τα τμήματά μας μαζί»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου