Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Γκοβού: Νίκη, η μόνη επιλογή

Ο Σίντνεϊ Γκοβού παραδέχθηκε πως δεν ήταν καλός στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, ωστόσο, δήλωσε έτοιμος για την αναμέτρηση με την Ρούμπιν Καζάν και εξέφρασε την πίστη του για διπλό του Παναθηναϊκού στη Ρωσία.

Ο γάλλος μεσοεπιθετικός μίλησε στη ρωσική Sport-Express και σχολίασε: "Αρχικά όλα μου πήγαιναν καλά στον Παναθηναϊκό, αλλά μετά τραυματίστηκα και η αποθεραπεία μου άργησε. Έμεινα περίπου ένα μήνα εκτός δράσης. Το Σάββατο ήμουν βασικός απέναντι στον Ολυμπιακό, αλλά δεν είμαι ικανοποιημένος με την εμφάνισή μου και δεν βρήκα ρυθμό σε καμία στιγμή του αγώνα. Η ομάδα μου έχει κάποιους κανόνες και κάποιες μεθόδους διαφορετικές από αυτές που είχα στη Λιόν, αλλά προσπαθώ να προσαρμοστώ. Είναι μία νέα εμπειρία".

Αναφερόμενος στο ματς με τη Ρούμπιν, τόνισε: "Θα έλεγα πως εμείς και η Ρούμπιν διεκδικούμε την τρίτη θέση του ομίλου, που οδηγεί στο Europa League. Ομως ο νικητής του αγώνα θα συνεχίσει να έχει ελπίδες για τη δεύτερη θέση. Συνεπώς δεν υπάρχει άλλη επιλογή: αν θέλουμε να συνεχίσουμε να παίζουμε στην Ευρώπη την άνοιξη, είναι απαραίτητο να πάρουμε τους τρεις βαθμούς στο Καζάν".

Για την εξαιρετική πορεία της Κοπεγχάγης στον όμιλο ο Γκοβού είπε: "Δεν με έχει εκπλήξει η πορεία της Κοπεγχάγης. Το Champions League είναι μια διοργάνωση υψηλού επιπέδου και οι ομάδες δεν είναι της σειράς. Ακόμη κι αν μια ομάδα δεν έχει μεγάλη ιστορία και παίκτες-αστέρες, είναι υψηλού επιπέδου".

Τέλος, ο 31χρονος άσος αναφέρθηκε στις αναμνήσεις του από τη Ρωσία, όταν ήταν παίκτης της Λιόν: "Οι αναμνήσεις μου από τη Ρωσία δεν είναι οι καλύτερες. Το 2001 αντιμετωπίζαμε τη Σπαρτάκ Μόσχας στο `Λουζνίκι` και θέλαμε τη νίκη για να προκριθούμε, αλλά το ματς τελείωσε με 1-1. Ο αγωνιστικός χώρος ήταν σε πολύ κακή κατάσταση, αν και φαινόταν να είναι εντάξει από την τηλεόραση".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου