Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Καϊμακόγλου: Να βοηθήσουμε να πάει ψηλά η ομάδα.

Ο Κώστας Καϊμακόγλου είναι από τα νέα πρόσωπα του Παναθηναϊκού.
Καϊμακόγλου: Να βοηθήσουμε να πάει ψηλά η ομάδα
Νωρίς στη φετινή περίοδο έδειξε πως είναι έτοιμος να προσφέρει, φτάνοντας στον τίτλο του COSMOTE ΜVP στη 2η αγωνιστική του πρωταθλήματος Μπάσκετ ΟΠΑΠ 2010-11, με 15 πόντους, 16 ριμπάουντ και 5 ασίστ, αγγίζοντας το 34 στο σύστημα αξιολόγησης.

«Είναι κάτι πολύ θετικό για μένα και πολύ σημαντικό, αν και για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα όλη τη χρονιά να έρθει μια τέτοια ατομική διάκριση για μένα φέτος», είναι η πρώτη παραδοχή από τον φόργουορντ των 'πράσινων΄στην σελίδα του ΕΣΑΚΕ, για να συνεχίσει:

«Χαίρομαι πάρα πολύ κι αυτό που με χαροποιεί περισσότερο είναι ότι η ομάδα μέρα με τη μέρα βελτιώνεται και ότι κερδίζουμε τα παιχνίδια. Αυτό είναι το πιο σημαντικό. Το ότι είχα εγώ μια ατομική διάκριση δεν σημαίνει ότι τα έκανα όλα μόνος μου. Με βοήθησαν οι συμπαίκτες μου και οι προπονητές μου και θέλω να τους ευχαριστήσω».

-Πώς μαζεύει κάποιος 16 ριμπάουντ σε έναν αγώνα;
«Κι εγώ αναρωτιέμαι γι’ αυτό. Ίσως η μόνη λύση είναι να παίζεις… βόλεϊ κάτω από το καλάθι μόνος σου για να πάρεις τα 16 ριμπάουντ. Ένιωθα καλά, πήγαινα σε όλες τις φάσεις δυναμικά και στην άμυνα και στην επίθεση για τα ριμπάουντ, νομίζω ότι όταν παίζω στη θέση τρία είναι ακόμη πιο εύκολο για μένα. Πηγαίνω πιο δυναμικά ίσως ερχόμενος από έξω προς το καλάθι και χωρίς άλλον διεκδικητή να με σπρώχνει. Και ως τεσσάρι πήγαινα στα ριμπάουντ, είχα την έφεση αυτή, αλλά παίζοντας στη θέση τρία μου φαίνεται ακόμη πιο εύκολο. Είναι πολύ σημαντικός αριθμός και νομίζω ότι συμβαίνει μία φορά στις 1000!».

-Με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας αγωνίστηκες για περίπου ένα πεντάλεπτο, ενώ με τον Ηλυσιακό είχες έναν τελείως διαφορετικό ρόλο.
«Όταν είπα ότι δεν περίμενα να βγω MVP σε αυτή την ομάδα ποτέ ήταν αυτό ακριβώς. Ότι ερχόμενος εδώ έχω αποδεχθεί ένα ρόλο, ο οποίος θα με θέλει στο γήπεδο για πέντε λεπτά, για 20-25 λεπτά όπως έγινε με τον Ηλυσιακό, ή θα με θέλει εκτός 12άδας κάποια στιγμή. Πλέον όπως έχει γίνει το μπάσκετ, όλοι πρέπει να είναι έτοιμοι να παίξουν από 1 ως 40 λεπτά, να βοηθήσουν την ομάδα τους, να κάνουν αυτό που τους ζητάει ο προπονητής και νομίζω ότι αυτό είναι και το σημαντικότερο για να βοηθήσουμε την ομάδα να πάει ψηλά. Αυτό κι εγώ κάνω, ή προσπαθώ να κάνω, είτε παίζω 5, είτε 10, είτε 20 λεπτά. Για όσο χρόνο είμαι στο παρκέ θέλω να τα δίνω όλα για να βοηθήσω την ομάδα!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου