Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Εντόι: «Καλύτερα που έφυγα από τον ΠΑΟ». «Έχω παράπονα από ορισμένους…»

Απογοητευμένος από τον τρόπο που του φέρθηκαν ορισμένοι άνθρωποι στον Παναθηναϊκό εμφανίστηκε ο Νταμέ Εντόι, ο οποίος σίγουρα δεν έχει ξεχάσει την αποχώρησή του από το «τριφύλλι».
Εντόι: «Καλύτερα που έφυγα από τον ΠΑΟ». «Έχω παράπονα από ορισμένους…»
Ο Σενεγαλέζος άσος σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «realsports» ανέφερε βέβαια, πως όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν και συμπλήρωσε πως πλέον περνάει πολύ καλά στην Δανία και σημείωσε πως δεν θέλει να φύγει από την Κοπεγχάγη.

Αναλυτικά: 

Από τον Παναθηναϊκό εκδιώχθηκες δίχως να πάρεις ευκαιρίες. Νιώθεις ότι έδωσες "απαντήσεις" με τις εμφανίσεις σου στο Champions League;

«Δεν έχω να αποδείξω τίποτα σε κανέναν. Γνωρίζω την αξία μου και ποτέ δεν έχασα την εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Βρίσκομαι σε πολύ καλή κατάσταση και είμαι σίγουρος ότι μπορώ να παίξω πολύ καλύτερα. Βελτιώνομαι συνεχώς». 

Έχεις παράπονα από τη στάση του Παναθηναϊκού απέναντί σου;

«Από ορισμένους ανθρώπους έχω παράπονα, αλλά προτιμώ να θυμάμαι μόνο τα καλά. Όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο και αποδείχθηκε πώς ήταν καλύτερα που έφυγα από τον Παναθηναϊκό. Στην Ελλάδα, πάντως, έκανα φίλους, έζησα ωραίες στιγμές και κέρδισα χρήματα». 

«Περίμενα πιο δυνατό τον ΠΑΟ»

Ο Παναθηναϊκός απογοήτευσε στο Champions League. Πώς τον είδες στα δυο παιχνίδια που τον αντιμετώπισες;

«Η αλήθεια είναι ότι τον περίμενα πιο δυνατό και μαχητικό, ειδικά στο παιχνίδι του ΟΑΚΑ, όπου είχε κίνητρο και τον κόσμο στο πλευρό του. Δεν έπαιξε, όμως, καθόλου καλά και θεωρώ ότι ήμασταν καλύτεροι και στα δύο παιχνίδια. Είναι μεγάλη ομάδα με επιτυχίες στην Ευρώπη και νομίζω ότι θα ανακάμψει στο μέλλον».

Πώς αισθάνεσαι στη Δανία;

«Είναι το δεύτερο σπίτι μου εδώ. Όλοι με αγαπάνε, με προσέχουν και νιώθω πραγματικά καλά». 

«Δεν σκέφτομαι να φύγω…»

Η Ρούμπιν έκανε πρόταση για να σε αποκτήσει. Πώς βλέπεις αυτό το ενδεχόμενο;

«Αυτή τη στιγμή δεν σκέφτομαι να φύγω από την Κοπεγχάγη. Ίσως στο τέλος της σεζόν να συζητήσω με τη διοίκηση της ομάδας τις προτάσεις που θα υπάρχουν, αλλά στην παρούσα φάση με ενδιαφέρει μόνο η Κοπεγχάγη και πώς θα βοηθήσω την ομάδα μου». 

Πώς φαντάζεσαι το μέλλον σου;

«Θέλω να έχω υγεία και στόχος μου είναι παίξω σε κάποιο από τα κορυφαία ευρωπαϊκά πρωταθλήματα. Μου αρέσει πού η Μπουντεσλίγκα, το Καμπιονάτο και η Πριμέρα Ντιβιζιόν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου