Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Κουμορτζί: Δεν μπορώ να επιλέξω ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό

Το φημολογούμενο ενδιαφέρον των δύο «αιωνίων» σχολίασε ο Μπερνάρ Κουμορτζί.
Κουμορτζί: Δεν μπορώ να επιλέξω ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό
Για το αν είναι έτοιμος να κάνει το παραπάνω βήμα:

«Ναι, είμαι απόλυτα έτοιμος, αλλά αυτά τα αποφασίζουν οι άνθρωποι του συλλόγου».

Για το αν έχει προτίμηση σε κάποια από τις δυο ομάδες (σ.σ. Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό):

«Πραγματικά δεν ξέρω. Είναι δυο πολύ μεγάλες ομάδες και αν ο Πανιώνιος θέλει να με παραχωρήσει εκεί, εγώ δεν έχω πρόβλημα να παίξω σε κάποια από αυτές. Εννοείται πως επιθυμώ να παίξω σε έναν τέτοιο σύλλογο που έχει μεγάλες φιλοδοξίες. Παρ’ όλα αυτά, είναι δύσκολο να επιλέξεις μια από τις δυο ομάδες. Φαντάζομαι πως αποτελούν μια σημαντική ευκαιρία για μένα και την καριέρα μου, αλλά προς το παρόν επικεντρώνομαι μόνο στον Πανιώνιο».

Για τον αν έχει επαφές με τις ομάδες:

«Όχι, δεν έχω καμία επαφή. Τουλάχιστον, όχι ακόμα».

Για το γεγονός ότι ο Πανιώνιος τον πουλάει:

«Αν θέλει να με πουλήσει δεν υπάρχει πρόβλημα. Επίσης, θα ήταν καλό για τη διοίκηση να ανταμειφθεί και αυτή οικονομικά. Γνωρίζω ότι η κατάσταση είναι δύσκολη αυτή την εποχή. Πάντως αν δεν γίνει κάτι τέτοιο, είμαι υποχρεωμένος να παίξω για την ομάδα και να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου, διότι έχω συμβόλαιο έως το 2013 και πρέπει να το τιμήσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου