Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

«Είμαι με αυτόν που θέλει το καλό του Παναθηναϊκού»

Έτοιμος να βοηθήσει μόνο όποιον θέλει να κάνει καλό στον Παναθηναϊκό εμφανίστηκε με δηλώσεις του ο Παύλος Γιαννακόπουλος. Ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ έκανε σαφές πως δεν υπάρχει καμία κόντρα στα διοικητικά και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να βρεθεί στο διοικητικό συμβούλιο.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6

«Εγώ είμαι με αυτόν που ενδιαφέρεται για το καλό του Παναθηναϊκού. Με κανέναν άλλον. Με αυτόν που θέλει να βοηθήσει την ομάδα είμαι μαζί του. Είμαι διατεθειμένος να βοηθήσω αυτόν που θα ενδιαφερθεί για τον σύλλογο. Δεν έχω μιλήσει με κανέναν. Ούτε με τον κύριο Πολέμη. Στο Διοικητικό συμβούλιο θα πάω. Εάν δεν έχω δουλειά… Δεν έχω ζητήσει συνάντηση με κανέναν. Ότι έχω να πω θα το πω στο διοικητικό συμβούλιο. Δεν υπάρχει καμία κόντρα με τον κύριο Βγενόπουλο και μην μου βάζετε λόγια στο στόμα. Ενδιαφέρομαι μόνο για ένα πράγμα. Για το καλό του Παναθηναϊκού. Εάν κάποιος θέλει να βοηθήσει την ομάδα θα είμαι μαζί του. Δεν με ενδιαφέρει εάν λέγεται Παπαδόπουλος ή Νικολαΐδης. Για το μπάσκετ αν και χάσαμε από τον Ολυμπιακό, ήμασταν, και θα είμαστε το μεγάλο φαβορί για τον τίτλο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου